Pages

donderdag, december 06, 2012

VAN MIJN VERJAARDAG

Het was toch een normale dag in de zin dat ik heb toch gaan werken zoals iedereen. Het verschil was s'avonds aangezien dat mijn dochter ons getrakteerd heeft op een dinner waar zij werkt. Samen met mijn lieve vrienden wij hebben de feest samen gedaan. BEDANKT LIEVE DOCHTERJE!!!!

Photobucket
De groep!

Photobucket
Ons etentje...lekker lekker!!

Photobucket
Het STER van vanacht!

Photobucket
De samen zingen :D

Photobucket
En de cadeaus uiteraard.
Deze was van onze vrienden Familie Mols: Chocolade Liquer met Noten en Vanille! 

Photobucket
Het geschenk van mijn lieve man. Nog is een droom waar gekomen. Een lens om macros te kunnen doen! 

Photobucket
Deze kwan van mijn  lieve vriendin Marta van wie ik zo veel hou en bedank van hele mijn hart!!!! 

Photobucket
Het geschenk van mijn familie in Portugal.
Ik had niks te lezen nu heb ik voldoende voor een tijdje :D!
Van die recept boek zal ik ook wat proberen en daarna zal ik die hier wat van schrijven.

Photobucket 

En de laaste de prachtig geschenk van mijn lieve Marja.!!!

Bedankt iedereen!!! 

Geen opmerkingen: