Pages

donderdag, december 20, 2012

PRETTIGE FEESTDAGEN


En deze is onze kaart voor dit jaar .... al jaren pas ik dan aan. Ik ben iemand die niet graag van de al gemaakt kaartjes kopen en heb het liefst ze zelf doen ... mijn persoonlijke touch in geven. Vrijwel sinds mijn kinderen geboren werden heb ik van ons als familie altijd gemaakt. Nadat ik trouwde ging ik verder, zozeer zelfs tot vorig jaar was het van ons grote familie. Dit jaar is de familie "verspreid"... en omdat ik mij inneens een beetje verloren voelde, besloot ik dus om een kaart van onze mooie kerstboom te doen. Ik ben een fan van onze kerstman geworden!

Ik ben van mening dat het best kerst boodschap is er een die uit ons hart komt elke dag van het jaar. Dat tederheid die verwarmt alle harten van allen die onze reis volgen in deze wereld en onze reis door het leven samen mee maken.

Maar ik wens aan allen om nooit te stoppen met dromen
Nooit de hoop verliezen,
Elke dag van uw dagen de mooiste maken,
En dat volgen met rust in het leven en in je harten!

 
PRETTIGE FEESTDAGEN

Geen opmerkingen: