Pages

dinsdag, december 18, 2012

JE T'AIME



Akkoord er bestaan andere manieren om elkaar te verlaten
Enkele splinters van glas
Zou misschien ons kunnen helpen
In de bittere stilte
Ik heb besloten te vergeven
Fouten kunnen worden gemaakt
Door elkaar veel lief te hebben
Akkoord vaak stelde het kleine meisje in mij veel eisen
Bijna als een moeder
Jij bewaakte mij, beschermde mij
Ik heb het bloed gestolen
Die je niet zou delen
Aan het einde van de woorden, de dromen
Zal ik gillen


Ik hou van jouw, ik hou van jouw
Als een gek, als een soldaat
Als een cinemastar
Ik hou van jouw, ik hou van jouw
Als een wolf, als een koning
Als een man die ik niet ben
Zie je, zo hou ik van je


Akkoord ik heb jou al mijn glimlach, al mijn geheim toevertrouwd
Zelfs diegene, waaraan enkel een broer
Een bewaarder van geheimen
In deze huis van steen
Zag satan ons dansen
Ik heb zoveel oorlog gewild
Met hen die vrede brengen


Ik hou van jouw, ik hou van jouw
Als een gek, als een soldaat
Als een cinemastar
Ik hou van jouw, ik hou van jouw
Ik hou van jouw, ik hou van jouw
Als een wolf, als een koning
Als een man die ik niet ben
Zie je, zo hou ik van je
Zie je, zo hou ik van je

Geen opmerkingen: