Pages

Posts tonen met het label Nieuwe huis. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Nieuwe huis. Alle posts tonen

woensdag, juni 19, 2013

DE KLEUREN VAN MIJN TUIN









"Doe alles wat je kunt om gelukkig te zijn en vreugde brengen aan je leven.
Weiger situaties van ongeluk.
Geniet van de kleine wonderen die elke dag biedt. "

Louise L. Hay

woensdag, oktober 24, 2012

OCTOBER PHOTO CHALLENGE - DAY #24

WEATHER


Ik kan wel zeggen dat zo slecht is het eigenlijk niet.... deze week is zelfs al 25º geweest dus...
Maar... HERFST IS HERFST!
Dus het bladeren probleem is nog steeds een constant kooppijn.
Wij maken die tuin proper, bijna dagelijks, maar een paar minuten later is terug vol!
IK HOU VAN HET HERFST!

zondag, augustus 26, 2012

EEN PAAR DAGEN LATER

...ondanks niet alles is gegaan zoals gepland, was de receptie hier bij vrienden onvergeetelijk geweest. Zelfs FABULOUS! De mensen zijn super vriendelijk, gastvrij en hebben zoooooooo véél geholpen dat ik geen worden ze genoeg kan bedanken om ALLES wat ze voor ons hebben gedaan.

We verbleven in het huis van een echtpaar vriend tot ons nieuwe woonplaats klaar is voor te wonen. Het huis is niet te groot, noch is het nodig, maar het heeft een tuin van wat te dromen (voor mij althans). We hebben veel werk daar aan te doen, want het huis was ook niet bewoond voor een jaar dus het is ook begrijpelijk... Het huis was van een familieleed van deze vriend waar we nu zijn. En we zagen foto's van de tuin zoals het vroeger was geweest en we zijn verheugd om nog beter doen. Maar kijk eens naar dit prachtige ding:






Een paradijs voor mij in alle opzichten, en mijn man is erg blij mee ... Uiteindelijke zal mooi zijn! (ik zal geleidelijk de verbetering laten zien)

De mensen hier zijn echt fenomenaal tegen ons. Onder de vele willen allemaal en hebben heel wat geholpen. Ze hebben ons al zo veel voor het huis gegeven, zoals bijna nieuwe apparaten, meubels, keukengerief ... zo veel dat ik niet ze niet genoeg kan bedanken. Ik ben blij dat in zo'n korte tijd  zo veel hebben gehad met de hulp van deze uniek en speciaal mensen.

LANGE LEVE BELGÏE!