Pages

donderdag, augustus 22, 2013

GEWELDIG DAG

Gisteren ben ik samen met mijn zoontje mijn nederlandse vriendin (Marja) gaan bezoeken op een speciale camping - Lilse Bergen. Binnen in dit park is er een meer / "strand" waar vele Belgen, Nederlanders en andere buitenlanders komen van hun dagen genieten. De laatste keer dat ik hier ben geweest was al meer dan 10 jaar geleden, toen mijn zoon nog een baby was. Nu keert hij terug al ietske groter om hier te kunnen spelen. En zo ging het ongeveer:




De dag was super aardig dus was fijn om e genieten ... en ik stond van veruit van elk moment te vangen ...  
 
 
Mijn zoontje heeft nog tijd om mij deze prachtig foto te nemen!
 Toch hebben wij onze dag afgesloten met goed eten buiten in onze tuin:


Rosbief met kastanjes, een rijke wijn een voor het dessert Tuti-fruti gelatine met aardbeien.

Het is zo leuk als je kunt genieten van de simple dingen van wat het leven ons geeft :)

Geen opmerkingen: