Pages

zondag, augustus 18, 2013

1 JAAR GELEDEN

...hadden wij Portugal verlaten!

Hiermee hebben we niet alleen onze persoonlijke dingen op onze mooie kleine jeep geladen, maar ook onze dromen en verlangens op onze nieuwe "thuis" - Belgïe - (allemaal nieuw voor mijn man), maar voor mij was het al THUIS voor al 15 jaar geweest. Er achter lieten wij alle verdriet, slechte deuren gesloten, en zetten wij op weg naar een beter leven - in alle opzichten! 

Na een jaar hebben wij veel gedaan, maar er is nog veel meer te winnen. Er is veel om te streven en te leren. Maar, als ik terugkijk op het afgelopen jaar, voel ik me voller, gelukkiger, gevuld.. Zowel hier als in Portugal, hebben we onze uitdagingen, maar het belangrijkste is (aan het einde van dit alles) dat we ons hoofd kunnen 's nachts leggen te rusten en ons geweten in vrede is, in zalig stilte.

Toch geloof ik dat inspanning wordt met tijd beloond en ik waardeer alles met wat het leven mij brengt, of het nu goed is als het minst goed is. Dus ik (we) groeien!

Geen opmerkingen: