Pages

dinsdag, juli 02, 2013

LAATSTE WEEKEND VAN JUNI #1 - DURBUY

Veel kms doen is altijd plezant ... en dat stoorde me helemaal niet! Ik had iets in gedachten, maar mijn man had een andere, en dit keer ging na wat mijn man wilde. We gingen naar de provincie Luxemburg van België hier (niet het land, ondanks het feit dat relatief dichtbij is). We zijn begonnen in de stad Durbuy, super bekend voor hun avontuurlijke programmas. Buiten is het een super leuke en mooie stad, kijk maar:






Hier aten we een heel typisch Belgisch gerecht genaamd WATERZOOI, die gemaakt IS van kipfilet en groenten. Hier hebben wij ook biertjes geproefd, mijn man de bier van de dorp zelf en ik had die met aardbei smaak (voor een reden is dit land is het LAND bier):


Tijd om de rest te bezoeken na het lekker eten:



Ik stop mijn eigen niet te verwonderen met de prachtig natuur dat ik hier tegen kom:


Prachtig juist?

Geen opmerkingen: