Pages

dinsdag, januari 29, 2013

MJN TWEE SPECIAL BEZOEKERS



Ik ken héél goed wie zijn de 2 mensen die deze blog van mij het meeste komen bezoeken... een van Belgïe en die andere van Amerika en toch allebei "dezelfde persoon". En wat bedoel ik daarme? Ze hebben alle twee dezelfde karakter... een op twee eigenlijk! Er zijn ook andere mensen die  mij hier komen lezen, maar deze twee zijn "speciaal": ze komen mijn leven proberen te weten komen maar ik laat alleen maar weten wat ik wil...

Soms denk ik zelfs de reden waarom dat ze nooit samen zijn geweest maar dan weet ik ook waroom: omdat ze te vel op elkaar lijken. Alle twee willen baas spellen dus, het zou nooit lukken. Als vrienden pas het toch better. Een sterker band... van ver!

Maar ik weet heel goed WIE jullie zijn!

Alvast bedankt voor het bezoekje :)

Geen opmerkingen: