Pages

zaterdag, juli 28, 2012

HET SPIJT ME

Ik wil hier een verontschuldiging maken ... een grote vergeving vragen aan iedereen!
Het spijt me als ik niet ben wie jullie willen dat ik ben.
Het spijt me omdat ik niet de beste dochter, kleindochter, zus, moeder, vrouw, dochter, neef, nicht, vriend ben!
Het spijt me voor het niet altijd willen lachen.
Het spijt me als ik veel huil.
Het spijt me als ik vraag wat niet zou moeten gevraagd worden.
Het spijt me als ik niet opruim dezelfde manier als jullie.
Het spijt me voor onhandig te zijn.
Het spijt me voor mijn momenten van ongeduld.
Het spijt me voor mijn gebrek aan tact ... of aanraken.
Het spijt me om niet aangewezig te zijn in het leven van degenen die willen dat ik ben, en wel aanwezig zijn op degenen die niet willen dat ik ben.
Het spijt me voor alle mijn gebreken.
Het spijt me voor mijn oprechtheid de hele tijd.
Het spijt me dat ik ben waar ik nu ben en niet zijn waar ik héél graag zou willen zijn.
Het spijt me voor diegenen die ik graag zie en niet leuk vinden wat jullie willen.
Het spijt me voor te Zijn wie en wat ik Ben.

Mensen doen ons pijn, bedroeven en teleurstellen de hele tijd ... 
...en toch kunnen we niet helpen om van hun te houden.


DANK U VOOR ALLES EN IEDEREEN!!

Geen opmerkingen: