Pages

woensdag, juli 25, 2012

HET BESTE DAT IK KAN


... is mezelf zijn ... echt zijn met al mijn gebreken en deugden, want dat heeft iedereen, niemand is perfect.

Als mensen me accepteert  of niet zoals ik ben, dat hangt alleen van anderen af ... niemand is gedwongen om met mij te handelen.

In dit leven we doen allemaal wat we willen, ons leven delen met die die we ons goed laten voelen, en al het anderen zijn een onderdeel van de wereld, dezelfde wereld die we allemaal delen. Maar de minder goede houdingen van anderen maken maar een klein deel van, want zonder dat konden we niet genieten van de beste die we rond ons hebben. Alle ervaringen minder goed waardoor ik mee gemaakt heb, en zelfs die dat ik nu mee maakt versterkt mij en helpt me om met mijn hoofdt hoog te laten wandelen. Nou ik leef niet op wat pijn doet en ja naar wat mij lachen doet. Dat geeft mij mijn dagelijkse glimlach.

Ik hef mijn hoofd hoog om het leven .. voor dezelfde leven die mij terug glimlachte en me terug geef wat ik verdien!

Ik wens niets anders dan het BESTE voor iedereen!

Geen opmerkingen: