Pages

woensdag, maart 14, 2012

OVER MIJ #12


Ik ben letterlijk bezig met een "schoonmaak" te doen in mijn leven ... mensen die mijn tijd niet verdien, en ik spreek niet over respect omdat ik nooit respectloos was voor niemand. Wij vermijden om bepaalde waarheden te zeggen tegen sommige mensen, want aan de ene kant, mensen zullen nooit verwacht dit ik dat doe door de 'liefde' die ik ze heb, want liefde is soms zwijgen, maar vooral omdat ik stom ben! Want laat ik ze me de hele tijd pijn doen !

Maar ik ben een krijger vol kracht en moed, en omdat die mijn beslissingen niet respecteren en nog steeds "leugens" verspreiden over mij, verdienen ze niet tot in mijn wereld. En het is jammer, want ik was er altijd ... voor de goede en minder goede momenten. En ik heb geleerd, echter, en in het ergste dat ik moet stoppen met denken dat anderen voor mij zullen doen wat ik zou doen voor hen. Mijn eigen lessen in het leven ... Net als wanneer we een keuze maken we zeggen JA op een kaat en NEE naar de andere kant. En in het midden van dit alles is er altijd wat pijn.

Maar er zijn nog mensen die niet in mijn leven verdienen te zijn zelfs als ik worstelen dat ze wel moeten zijn...

Robert Tew zei al:
"Don't let negative and toxic people rent space in your head (heart). Raise the rent and kick them out!"

I'm doing just that!

Geen opmerkingen: