Pages

zaterdag, december 03, 2011

ECHTE LIEFDE

Echte liefde is diegene die een leven lang meegaat. Als het niet lang duurt, was het dan geen echte liefde. Liefde kan bestand tegen afstand, de stilte van de scheidingen en zelfs verraad. Zonder vergeving is er geen liefde. Zie maar wie jij het meeste hebt vergeven in het leven en dan zie je wie jij het meeste hield.
 
Liefde is de vergelijking waar de vermenigvuldiging van vergeving grooiet. Zelfs op het moment dat de andere persoon iets verkeerd doet en kan je nog die persoon in de ogen kijken en zeggen: "Zelfs na deze fout kan ik niet leven zonder jou. Ik kan niet eens de helft zijn van wat ik ben als je niet in de buurt bent! "
 
 
Liefde stelt ons in staat om plaatsen te zien  in ons hart dat we nooit gezien hebben. De dichter wist wel te vertalen toen hij zei: "Als ik niet zoveel van je zouden houden, misschien zou ik de dromen verliezen in mij, en in de duisternis leven. Als ik niet zoveel van je zouden houden, misschien had ik bloemen niet gezien waar ik zag... in mijn hart. '

Geen opmerkingen: