Pages

donderdag, januari 28, 2010

STUKKEN VAN EEN LEVEN

Mijn vertrek naar België heeft veel gedaan in mij...
De beslissing die ik toen genomen heb om daar te blijven, helemaal alleen, hadden alleen te maken met mijn geloven in iets dat verkeerd gelopen heeft... was een beslissing, een héél persoonlijk beslissing maar ook een héél belangrijk beslissing in mijn leven...

Ik kan tensminste niet zeggen "je weet het niet omdat je het niet geprobeert hebt"!... en hoe heb ik het geprobeerd?? MIJN BEST GEDAAN...ik heb hard in geloven... maar dat is een andere verhaal!...

Van wat ik mij meer herinner in mijn begin jaren in België waren mijn uitstappen met mijn ouders en zus, waar wij naar de Cabo Verde gingen dansen en, toen 3 uur s´morgens was, gingen wij een naar de "griek" de lekkerste PITA eten... wat ik een lekkere pita mis (ja... want hier in Portugal de pita's zijn heel slecht...bah)


Maar toen ik naar België ben gegaan was er een grote hit van de groep Take That "Pray"... en dit muziek laat mij denken aan de jong meisje die ik was die nog in liefde geloofde, en dacht: IK HEB HEM GEVONDEN!!!!



All I do each night is pray
Hoping that I'll be a part of you again someday
All I do each night is think of all the times
I close the door to keep my love within

Geen opmerkingen: