Pages

maandag, januari 18, 2010

MICHAEL BOLTON IN LISSABON

Het was gisteren dat een van mijn grootste dromen waar is gekomen... ik heb Michael Bolton Live in de Coliseum van Lissabon gezien, voor het 1ste keer in onze land...


En het beste was toen hij besloten heeft om tussen het publiek te komen zingen, waar hij maar 1 meter van mij was... gewoon ongelooflijk!!!!


Wij hebben de kans om naar 19 fantastische liedjes te kunnen horen, waar 3 van zijn laatste album "One world one love" waren... Hierbij de liedjes dat hij gezongen heeft:


1. Soul provider
2. Said I loved you but I lied
3.To love somebody
4. Sitting on the dock of the bay
5.I hope it's too late
6.You don't know me
7. Summertime
8. For once in my life (Sinatra)
9. Fly me to the moon (Sinatra)
10. That's life (Sinatra)
11. Nessun dorma
12. How can we be lovers
13. Steel bars
14. Time Love and Tenderness
15. Murder my heart
16. One love
17. Georgia on my mind
18. Rock me
19.How Am I supposed to live without you

Hij is fantastische begonnen en prachtig gedaan ook... waar de hoogste punt was toen hij "Nessun Dorma" heeft gezongen... zonder worden gewoon.

DANK U!!!!

Geen opmerkingen: