Pages

zaterdag, april 15, 2006

THIS IS ME........


Ik heb ondervonden dat ik héél speciaal ben...
Ik heb tot kort geleeft met juist een omgekeerd gevoel... dat ik niks waard was... dat ik niet waard was om geliefd te zijn... dat ik niet ver kon gerakken... dat ik geen karakter had... dat ik niet wist wat ik wou...
ALLEMAAL LEUGENS!!!
Ik ben ALLES waard en véél meer!!!!

Ik heb ook ondervonden dat ik veel mensen rond mij heb gehad die niet echt oprecht waren. Dat mensen liegen en anderen gebruiken voor hun eigen doelen. Het enige dat ik ALTIJD ga blijven doen is: geven aan andere wat graag voor mezelf wil hebben. Dus ik zal altijd liefde, andacht, sympathie en EERLIJKHEID geven!

Het was ook met mijn laatste werk ervaring dat ik fantastische mensen heb leren kennen die mij hebben geaccepteerd zoals ik ben en zijn eigelijk nog verder gegaan dan ik verwacht had... ze hebben mij op een "troon" gezet. En ik heb niet meer gedaan dan altijd mijn BEST doen, zoals ik altijd gedaan heb, met gelijk wie of wat! Aan hun mijn BEDANKEN!!!!

Ik blijf elke dag mensen verliezen maar weten jullie wat??? NIET ERG! Want als ik iets verlies dan win ik iets véél grooter...
Ik ga ze altijd naartoe kijken met een liefdevol gedacht! Maar ik laat ze los, en wil ze ook NOOIT meer zien!
Dit is mijn manier om af te sluiten....

IK BEN BIJZONDER!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk al de hele tijd aan een gedicht dat in veel Belgische en Nederlandse huiskamers hangt maar het is wel héél mooi.
Grts en vrolijk Pasen,
W.


Vriend

Je hebt iemand nodig
Stil en oprecht,
Die als het erop aankomt
Voor je bidt en voor je vecht,
Pas als je iemand hebt
Die met je lacht en met je grient,
Dan pas kun je zeggen:
"Ik heb een vriend"

Als je iemand hebt
Die alles met je deelt,
Tafel en een bed,
éen die nooit verveelt,
Als je iemand hebt
Die al je zorgen heelt,

Weet je wat dat zeggen wilt?
Weet je wat dat scheelt?

Je hebt iemand nodig
stil en oprecht,

Die als het erop aankomt
Voor je bidt en voor je vecht,
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient,
Dan pas mag je zeggen:
"Ik heb een vriend"


Toon Hermans

Paula NoGuerra zei

Bedankt nog is voor je mooie woorden. Je hebt gelijk: het is een mooie gedicht... van eene cht vriend!
DANK U WIO

Laylinhax zei

I love the way you look at me,
Your eyes so bright and blue
I love the way you make me so happy,
And the ways you show you care
I love the way you say, "I Love You,"
And the way you're always there
I love that you are with me,
And glad that you are mine

Mam ik hou heel veel van je groetjes je kapoen..:P layla