Pages

maandag, december 09, 2013

CLOUSEAU

Ze zijn mijn favoriete Belgische muzikale groep, samengesteld door twee broers, Kris en Koen Wouters. Ik hoorde ze voor het eerst toen ze België vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival in 1991. Nadat ik naar hier ben verhuisd heb ik hun muziek beter leren kennen. Nu ben ik een grote fan van hen. De zanger van de groep, Koen, heeft dezelfde hobby die van mijn mam: Off road. Zodanig dat Koen deelgenomen heeft op verschillende keren in de Parijs Dakar.

Wat was mijn geluk dat ik om ze live te zien heb ... en meer dan dat, ik heb hun handtekening op onze cd en beter nog, kon ik een foto mee nemen met hun... mijn man ook.



OOOHHH kijk naar mij zoooo dichtbij Koen!!!!
Alleen voor dit heb ik mijn dag gewonnen!!!!!

Hierbij een van mijn lievelingsliedje van hun (deze is in het Engels want meestal zijn ze in het Nederlands uiteraard):

Geen opmerkingen: