Pages

woensdag, september 18, 2013

GELUKKIG MOMENTEN

Want het is zo goed om in de "schot" te zijn van wie we houden, respect hebben en die alles voor ons doet... Vandaag was een van die dagen! In de "schot" van mijn favoriete Nederlandse meisje - Marja - hadden we zo een fantastische middag gehad... en de bijeenkomst was gewoon: PRACHTIG!

Een vriendschap die begon ongeveer op de laatste twee jaar van mijn vorige relatie, ze was iemand (is nog steeds) die veel gezien heeft, mij veel geholpen en me vaak naar boven heeft gebracht in tijden die minder goed voor mij waren... iemand die voelde alleen langs een telefonisch gesprek met mij die ik niet goed was, en zou alles laten vallen en kwam rennen naar mijn huis alleen om mij terug beter te laten voelen ... met haar, heb ik geleerd om meer te lachen. Een vrouw die ook haar dosis in het leven heeft gehad, maar altijd met een glimlacht tegen elke tegenslag die het leven haar gaf. En onlangs heeft zij ook meer dan 40 kilo afgevallen en ik ben SUPER TROTS VAN HAAR!!!!



Gelukkigheid is niet een plaats die wij naartoe gaan...

Vaak genoeg mensen proberen hun leven van voor naar achter te zetten: ze streven om te brengen op hun dagen dingen dat geluk zal brengen, in plaats van het nodige onderscheidingsvermogen te hebben dat geluk bereiken is niet een plaats waar ze naartoe gaan, maar een toestand die ontstaat!

Geen opmerkingen: