Pages

zaterdag, november 24, 2012

HET RUIKT AAN KERSTMIS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Hier het galerij van Antwerpen op de Meir waar ik vandaag heb gedaan als uitstap met mijn lieve man.
En hier, zoals bijna overaal in Belgïe, kunnen wij duidelijk zien en voelen dat kerstmis aangekomen is. Op deze plaats is er een voorbeeld van!

Photobucket 
Ik had ondertussen deze nieuwe Disney winkel gezien die ook op de Meir staat te bezien; Hierbij ben ik verlief en terug een klein kind geworden... ik wou gewoon niet weg maar, het zijn in plaatsen zoals deze die mij laat denken dat kind zijn GEWELDIG IS!
 
Photobucket
Voor dat wij terug naar huis gingen hebben wij nogmaals langs onze mooi Kathedral waar wij nog tijd gemaakt hebben om een lekkere belgische bier te drinken (een Karmeliet en een Rodenbach) op een heel typische café in het midden van de stad. Ik vind het tof dat in Belgïe bijna alle cafes hebben een thema, en op deze de thema zijn de HEILIGEN.

Photobucket Photobucket Photobucket 

En zo hebben wij een geweldig dag samen gehad!

Geen opmerkingen: