Pages

donderdag, oktober 04, 2012

OCTOBER PHOTO CHALLENGE - DAY #4

WHAT YOU READ

Ik lees héél graag, en dat weet iedereen die mij kent. En ik heb ook heel veel boeken. Ik lees van alles een beetje, van een levenservaring naar een goede thriller, tot een romans of iets spiritueel. Alles die mijn ziel open doet en mijn hersenen opvult. Ik heb veel bijzondere boeken en toch heb ik er een special gekregen van een ex-colega, een vriend... iemand heel speciaal. Deze boek is geen gewoon boek... het is ook geen "lees" boek. Het zit vol bijzondere uitspraken voor alle dagen van het jaar samen met een speciaal foto. Alle dagen moet ik de pagina draaien en iets nieuws in mijn hart laten binnen komen. Deze heb ik in mijn living altijd open.


Een boek dat ik koester sinds de eerste dag dat ik gekregen heb.
BEDANKT WILLY!

Geen opmerkingen: