Pages

maandag, juni 18, 2012

ONMENSELIJK EN GÊNANT


Niets in deze man verbaast me al, maar mijn maag kwam in opstand met de mogelijkheid van wat een vader kan doen aangaande bepaalde houding ten opzichte van zijn eigen dochter wordt mij gewoon onmenselijke onaanvaardbaar. Maar het is echt als vader die mij het meest stoort.

Zelfs als zijn dochter met hem niet woont, geeft haar geen eten of een plaats voor te slapen, de moed hebben om " haar terug in huis" te nemen en dan haar laten leven met vreemde mensen; het meisje begint te werken en omdat zij nog minderjarig is kan zij alleen deeltijds werken. En als het salaris moet vallen op de bankrekening van de vader (met het excuus dat ze nog minderjarig is en niet in staat om een rekening te openen- wanneer dit een grote leugen is want  hij kan net zo goed een rekening open doen, ook al is hij de houder van de rekening kan zijn, maar in haar naam ook, en haar de bankkaartje geven om haar eigen geld te kunnen gebruiken), heeft nog steeds de moed om de grote stand voor de helft van het salaris voor zichzelf te houden .... Maar is er iemand die dit normaal vindt??

Als hij nog zou de helft van het salaris van haar dochter aan de mensen die voor haar zorgen zouden geven, de plaats waar ze echt eet en slaaptzou ik nog wat redelijk ok vinden, maar dan ook ben ik van overtuigd dat het geld dat hij zou van kindergeld ontvangen voor dit zou moeten gebruikt worden, en zijn dochter te kans geven om haar verdiend geld te gebruiken ... maar
dat doet hij zelfs niet!! En wat doet hij nog??? Gaat op vakantie naar het buitenland! Geweldig!

Dat is gênant en onmenselijk!

Ik zou me beschaamde voelen!

Het gelukste deel in dit alleemaal is dat over enkele dagen wordt zij 18 jaar! Nadat is het gedaan! Gelukkig maar!!

Geen opmerkingen: