Pages

woensdag, mei 16, 2012

NATUUR UITDAGING - KLEUR EXPLOSIE - DAG #16

Vandag is de dag van HUISDIEREN


En deze is Sakura Batista :)
(naam gegeven door mijn vader)

Helaas overleden en ik mis hem heel veel.
Ik heb altijd huisdieren in huis gehaad ... de meeste poezen want ik ben van mening dat katten behoren tot de weinige dieren die we in appartementen kunnen houden. Ik ben helemaal niet mee eens van honden in kleine ruimtes te hebben ... en dus hebben we altijd gekozen voor de katten. Vooral omdat deze een dier die veel zelfstandig en "rustiger" is (niet allemaal... maar de overgrote meerderheid wel).

Sakura hield van slapen in de meest vreemde posities ... kijk maar eens naar de foto's. Hij vond het heerlijk om bij de open haard te zitten toen héél koud was...hij was een echte baby voor ons.
Een schat van een poes.

Na Sakura hebben wij nog steeds Maria Tobias en Tomas gehad, maar deze hebben wij besloten weg te geven  aan een dame met een boerderij. Deze dagen beginnen ondraaglijk te zijn voor huisdieren in huis te hebben ... zijn kosten die niet altijd gemakkelijk zijn te onderhouden. Daarom hebben we ervoor gekozen om op dit moment geen te hebben.
Crisis komt in alle vormen.

Maar ik mis mijn Sakura: (

Geen opmerkingen: