Pages

zaterdag, mei 07, 2011

ER ZIJN ZO VEEL BELANGRIJKE DINGEN IN HET LEVEN

Veel van ons klagen over alles in het leven, dat leven better zou kunnen zijn... en het zou KUNNEN ja..., maar er zijn zo veel meer situaties in het leven die ons aanraken op een héél sterke manier. Zoals deze:


Liefde die wij zou kunnen voelen voor iemand zou sterk genoeg zijn om boven alle moeilijkeheden te kunnen nagaan die leven zou ons kunnen brengen. En, zoals ik alle dagen zeg, het zijn in de moeilijkste momenten die wij kracht vinden om toch verder te gaan.

Het liefde die deze jongen voor zijn liefde voelt is zo mooi en speciaal die lijkt zelfs niet van deze wereld te zijn. Hij heeft zelf IDOOL niet gewonen maar heeft iets mooiers gekregen. Hij heeft aan de wereld laten tonen dat echte liefde bestaat want zelfs als ze niet hebben kunnen trouwen hij is daar voor haar  "for better and for worst; for sickness and in health". Tranen lopen in mijn ogen voor deze liefdes verhaal. En zeker omdat ik de liefde van mijn leven naast mij heb.

Nu luister naar deze muziek dat hij voor liefke heeft gemaakt en waar ik ook aan mijn man toewijd want vandag zijn wij 4 jaar samen.

Geen opmerkingen: