Pages

donderdag, december 23, 2010

MET HET EIND VAN HET JAAR...

...heb ik zoveel geleerd, zoveel verloren en ook zoveel gewonen. Grote veranderingen zijn gebeurt en ALLEMAAL belangrijk. Sommige meer dan anderen omdat sommige sterke herinnering hebben achtergelaten...maar anderen helemaal niets.

Ik aanvaard alles die in mijn leven gebeurt met een open hart, omdat deze gebeurtenissen maken wie ik eigenlijk BEN als persoon. Ik heb wel wat geleerd, maar altijd met volledige verlichting dat ik nog veel te leren heb...en zeker te grooien. Ik ben nog ver om te worden wie ik graag zou willen zijn. Het is mijn grootste binnen vechtpartij. Zeker omdat ik minder racionalistische en meer emotioneel ben (waarschijnlijk) heb ik meer tijd nodig dan een "gewoon" iemand om "DAAR" aan te komen...omdat ik mij sneller gekwetst voel dan de rest...maar ik zal daar komen... JA IK KOM DAAR!

Wat heb ik verloren? Zeker niks belangrijk anders had ik die niet verloren juist?

Wat heb ik gewonen? ERVARING in het grootste deel, voor het leven! En ik ben er klaar voor meer!

Ik verwacht niets voor deze nieuwe jaar, dan blijven doen wat ik tot nu toe heb gedaan: VECHTEN! En met dat bedoel ik "vechten" voor wat ik wil... VREDE! in allerlei manieren.

Op het einde is dit mijn wens voor mij en voor iedereen rond mij (familie, vrienden, collegas), voor IEDEREEN... Voor Jullie Allemaal!

Geen opmerkingen: