Pages

zondag, juli 25, 2010

WORDEN...

"Hey,
Ik stuur je een mail omdat ik een beetje " van slag " was van je laatste sms.....
Ik kan alleen zeggen dat het mooi is te weten dat er mensen zijn die om je "geven".
De situatie hier is inderdaad vrij extreem zal ik het noemen dat het op dit moment mij van slag maakt.
Ik kan je wel zeggen dat ik je doortastendheid nooit heb begrepen tot heden qua de liefde die jij voor me voelde.
Hoe je dit zeer heeft gedaan besef ik pas nu. En hiervoor kan ik je enkel mijn verontschuldigingen aanbieden voor het niet begrijpen van hoe je je voelde. Ik heb je wel gezegd dat ik het begreep en mijn best gedaan hier zo goed en kwaad mogelijk naar te handelen. Maar je beseft het pas zodra je het zelf meemaakt.

Allesinds

Bedankt en een dikke warme knuffel...."



Zo veel gegeven...
Je gaat nooit begrijpen.... NOOIT!!!

Geen opmerkingen: