Pages

donderdag, juni 24, 2010

ALS IK...

Als ik een uur van de dag was: 5 uur s’morgens… ik zie graag de zon
Als ik een ster was: zou ik de zon zijn… meer warmte te kunnen geven/voelen
Als ik iets liquide was: Thee... what else???
Als ik steen was: Roze kwartz… het steen van de hart
Als ik een boom was: mijn familie naam zegt alles … WALLNOOTBOOM
Als ik een bloem was: de mooiste van allemaal - GLADIOOL
Als ik een jaargetijde was: het warmte het heel jaar door - ZOMER
Als ik een muziek instrument was: piano... huuummm
Als ik een element was: VUUR... dat ben ik!!!
Als ik een kleur was: ROOD... Ferrari, Benfica...
Als ik een dier was: Leeuwin = Koningin
Als ik een geluid was: het geluid van de wind op de bomen...
Als ik een lied was: Said I loved but... I lied (Michael Bolton)
Als ik een muziek stijl was: Alles buiten lawaai…
Als ik een gevoel was: GEDULD...een gevoel die samen met mij gaat als sinds ik mij ken als mens...
Als ik een boek was: "Gespreek met God" – Mijn favourite
Als ik een smaak was: Kanneel… wat anders… ;-)
Als ik een ruik was: Het ruik van nate aarde na een regen dag
Als ik een woord was: Passie – Zo ben ik... gepassioneerd voor alles in het leven
Als ik een werkwoord was: ZIJN....
Als ik een object was: Stylo… ik schrijf graag
Als ik stuk kleren was: Sjall…ik voel graag gebondenheid
Als ik een deel van het lichaam was: Handen... aanraking is héél lekker
Als ik een expressie was: Glimlach.... maakt mij gelukkig
Als ik een kinder dier van een teken film was: Bugs Bunny - THE BEST!
Als ik een film was: "What dreams may come"
Als ik een nummer was: 7 – magische nummer
Als ik een vorm was: cirkel.... round and round
Als ik een zin was:"Wij moeten het hoodf rol spelen in onze leven dan het secundaire rol in andermans leven..."

Geen opmerkingen: