Pages

woensdag, november 18, 2009

VERLEDEN TIJD

Juist vandag (18de November) maakt 4 jaar dat ik zogezegd een "engel" heb leren kennen... Iemand die ik dacht mijn beste vriendin zou zijn voor 't leven... en toch het juiste persoon die zo hard in mijn hart is binnen gekomen, zo hard is ook buiten gegaan...
Ik vraag mijn eigen af hoe kan iemand die u zou moeten beschermen, vertrouwen, houden je hart zou nemen, en jou de hardst pijn kan geven???


En ik spreek over een verleden die mij laat herinner aan goede zoals slecht dingen... maar deze was een van de beste en tegelijkertijd het ergste die aan mij is over gekomen... misschien daarom denk ik nog altijd aan "haar"...

Maar mijn hart heeft nu alleen maar verdriet... geen haat... voor een verloren ziel die niks anders doet dan mensen pijn doen!!

Het zijn alleen maar datums...gevoelde pijnen...herinneringen... mijn VERLEDEN TIJD!

Geen opmerkingen: