Pages

zondag, oktober 18, 2009

NEW MOON - HET BOEK

Gisteren om 22u22 ben ik gedaan met lezen van het tweede boek van het saga van Stephanie Meyer: "New Moon".
Wat ik er meer van gevoeld was: het krachtig liefde tussen Bella en Edward... het krachtig en mooi vriendschap tussen Bella en Jacob... en de onsterfelijkheid van de Volturis!

Magie... pure Magie!

In Bella zie ik mijn eigen:
- Passie!!
- De sterke gevoeld dat ik heb voor iemand dat ik houd, en hoe dat ik mijn eigen hebt gevoeld toon ik die verloren heb... was juist hetzelfde! (hier was toch een grote veschil: I was in love with him... He was not)
- Rampzalig mens dat ik ook ben, juist zoals Bella...
- Het gevoel van protectie voor iedereen rond mij.

Het passie in het boek is zo krachtig en vol magie dat ik mij verloren voel als ik die lees... daarom ga ik die blijven lezen!

In de naam van Passie!!!!

Geen opmerkingen: